Pasaden asteburuan, Huescan ospatu zen Españako kluben arteko txapelketa, bertan BARRUTIA Atletismo Elkartea parte hartu zuen bere iraunkortasuna bermatzen beste urte batez maila honetan.
El pasado fin de semana, se celebró en Huesca el Campeonato de España de clubes en el cual BARRUTIA Atletismo Elkartea tomó parte y consiguió un año más la permanencia en este nivel de competición.
Aipatu behar dugu, neskak lortu zutela Euskadi Absolutuko 4×100 metroko errekorra hautsitzea. Iazko errekorra (Euskadiko selekzioa 45,95″) 17 urte zeraman eta pasaden igandean BARRUTIAKO Ane Aguirregomezcorta , Maitane Nanclares, Eider Echevarria-Arteun eta Laura Banko 23 zentesima jeitsi zuten denbora (45,72″).
Cabe destacar que las relevistas consiguieron batir el récord de Euskadi Absoluto de 4×100 metros. El récord de la pasada edición (selección de Euskadi 45,95″) llevaba intacto 17 años y el pasado domingo, Ane Aguirregomezcorta, Maitane Nanclares, Eider Echevarría-Arteun y Laura Banko batieron el récord por 23 centésimas (45,72″).
ZORIONAK NESKAK!!!













